Gasten uitnodigen

  1. Ga naar de pagina met afspraakdetails van de vergadering.
  2. Geef in het gedeelte Toevoegen: gasten, aan de rechterkant van de pagina, de eerste letters op van de naam van een gast om het adres in uw bedrijfsadresboek op te zoeken.
  3. Selecteer de gast om hem of haar aan de lijst Gasten toe te voegen.
  4. Blijf e-mailadressen van de gasten een voor een toevoegen.
    Belangrijk:
    • Als uw beheerder Google Discussiegroepen (mailinglijsten) voor uw domein heeft ingesteld, kunt u een groepsadres aan de gastenlijst toevoegen.
    • Als u een gastenlijst uit een andere bron kopieert (bijvoorbeeld een document) en plakt, zorg dan dat u de adressen door komma's gescheiden houdt (puntkomma's worden niet ondersteund).
  5. U kunt eventueel opties selecteren in de sectie Voor gasten om gasten toe te staan (of juist te verbieden) afspraakgegevens te wijzigen, meer mensen voor uw afspraak uit te nodigen of te bekijken wie de andere gasten zijn.
  6. Vul desgewenst de overige velden op de pagina in.
  7. Klik op Opslaan.

    U kunt kiezen of u uitnodigingen naar de gasten wilt versturen. De gasten kunnen op uw afspraakuitnodiging reageren en opmerkingen toevoegen.

    Tip: als u de beschikbaarheid van gasten wilt controleren voordat u een afspraak maakt, gebruikt u het tabblad Tijdstip zoeken. U kunt bekijken hoe de door u voorgestelde tijd (in het blauwe vak) voor elke gast uitpakt.

    Gebruik zo nodig de opties voor datum en tijd boven aan het tabblad om het vergadertijdstip te wijzigen. Of sleep het blauwe vak naar een tijdstip waarop alle gasten beschikbaar zijn.
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0