De agenda van een andere gebruiker bekijken

Als andere gebruikers hun agenda met u hebben gedeeld, kunt u deze agenda's bekijken. Als een gebruiker nog niet zijn of haar agenda met u heeft gedeeld, kunt u een aanvraag naar deze persoon sturen.

  1. Open Google Agenda.
  2. In de lijst Andere agenda's aan de linkerkant, typt u een gebruikersnaam of adres in het veld De agenda van een collega toevoegen. Klik in de lijst die verschijnt op de gebruiker waarvan u de agenda wilt toevoegen.
  3. Als de gebruiker zijn of haar agenda met u heeft gedeeld, wordt deze weergegeven in de lijst onder Andere agenda's en worden de afspraken van de gebruiker in uw agenda weergegeven.

    Als de gebruiker zijn of haar agenda niet heeft gedeeld, ziet u een pagina waarop u een aanvraag naar de gebruiker kunt sturen.  Bewerk eventueel het standaardbericht en klik op Uitnodiging verzenden.

    Tip: als u de afspraken van de gebruiker in uw agenda wilt verbergen of weergeven, klikt u op de agenda in uw lijst.
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0