Wallboard voor Wildix

 

Het pluscloud Wallboard voor Wildix stelt managers in staat het belverkeer actief en real-time te monitoren.

  1. Open de webpagina https://dashboard.pluscloud.app
  2. Om in te loggen moet de hostname, gebruikers extensie en het wachtwoord van Collaboration ingevoerd worden. De hostname bestaat meestal uit de bedrijfsnaam gevolgd door .wildixin.com, bijvoorbeeld uwbedrijf.wildixin.com.

 

mceclip2.png

 

Functies van het wallboard

Het linker genummerde menu kan verschillende pagina's van het wallboard tonen. Hierdoor kunnen gebruikers manueel schakelen tussen de pagina's. Het wallboard kan, afhankelijk van de instellingen, handmatig of automatisch na een aantal seconden schakelen van scherm.

Venster 1

  • Het aantal gesprekken in de wachtrij
  • De gemiddelde wachttijd van een gesprek in de afgelopen 30 minuten
  • Behaalde percentage van de SLA dat vooraf is ingesteld

Venster 2

  • De actuele online status van de agenten, waarbij de status kan zijn : Available, Calling of Wrap Up. Wanneer een agent zijn status wijzigt in DND of Away dan wordt de agent hier niet meer getoond. 
  • Wanneer een agent in gesprek is wordt het nummer getoond en de lopende gesprekstijd. Hierachter worden het aantal cumulatieve gesprekken en de oproepen van de periode dat het wallboard is geopend.

Venster 3

  • De maximale wachttijd sinds dat het wallboard geopend is
  • Het totaal aantal gemiste oproepen van de gehele dag 
  • Het totaal aantal gemiste oproepen buiten de ingestelde SLA 

Venster 4

  • Het aantal online agents welke Available, Calling en Wrap Up worden hierin weergegeven  

Venster 5

  • De huidige wachtrij met de naam en telefoonnummers van de beller. Indien een gesprek buiten het SLA doel komt wordt deze gemarkeerd. 
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0