This article is not available in your language. The original source language is shown below.
Het pluscloud Wallboard voor Wildix stelt managers in staat het belverkeer actief en real-time te monitoren. Wanneer je gebruik wilt maken van dit Wallboard, neem contact op met ons Sales team. Volg onderstaande stappen voor het inloggen en activeren van het Wallboard.
- Webpagina https://dashboard.pluscloud.app
- Om in te loggen gebruik je de domeinnaam, gebruiker extensie en het wachtwoord van Collaboration. De domeinnaam bestaat uit de bedrijfsnaam gevolgd door .wildixin.com, bijvoorbeeld bedrijfsnaam.wildixin.com.
Functies van het wallboard
Het wallboard kan, afhankelijk van de instellingen, handmatig of automatisch na een aantal seconden schakelen van scherm.
1.
- In de linker balk kan naar meerdere pagina's worden geschakeld, hierdoor kunnen meerdere belgroepen van het wallboard worden getoond.
2.
- Het aantal gesprekken in de wachtrij
- De gemiddelde wachttijd van een gesprek in de afgelopen 30 minuten
- Behaalde percentage van de SLA dat vooraf is ingesteld
3.
- De actuele online status van de agenten, waarbij de status kan zijn : Available, Calling of Wrap Up. Wanneer een agent zijn status wijzigt in DND of Away dan wordt de agent hier niet meer getoond.
- Wanneer een agent in gesprek is wordt het nummer getoond en de lopende gesprekstijd. In de laatste rij worden het aantal cumulatieve beantwoorde gesprekken getoond en het aantal gemiste oproepen van de periode dat het wallboard is geopend.
4.
- De maximale wachttijd van de afgelopen 30 minuten
- De maximale wachttijd
- Het totaal aantal gemiste oproepen van de gehele dag
- Het totaal aantal gemiste oproepen buiten de ingestelde SLA
5.
- Het aantal online agenten met de status Available, Calling en Wrap Up worden hier weergegeven
6.
- De actuele wachtrij met de naam en telefoonnummers van de beller. Indien een wachtende buiten het SLA doel komt wordt deze gemarkeerd.