Het pluscloud Wallboard voor Wildix stelt managers in staat het belverkeer actief en realtime te monitoren. Wanneer je gebruik wilt maken van dit Wallboard, neem contact op met ons Sales team. Volg onderstaande stappen voor het inloggen en activeren van het Wallboard.
- Webpagina https://dashboard.pluscloud.app
- Om in te loggen gebruik je de domeinnaam, gebruiker extensie en het wachtwoord van Collaboration. De domeinnaam bestaat uit de bedrijfsnaam gevolgd door .wildixin.com, bijvoorbeeld bedrijfsnaam.wildixin.com
Functies van het wallboard met een verzamel weergave van belgroepen
Het wallboard kan, afhankelijk van de instellingen, handmatig of automatisch na een aantal seconden schakelen van tabblad naar tabblad. Per tabblad kunnen er maximaal vier belgroepen worden weergegeven.
1.
- In de linker balk kan naar meerdere pagina's worden geschakeld, hierdoor kunnen meerdere belgroepen van het wallboard worden getoond.
2.
- Overzicht per belgroep
- Het aantal gesprekken in de wachtrij
- De gemiddelde wachttijd van een gesprek in de afgelopen 30 minuten
- Behaalde percentage van de SLA dat vooraf is ingesteld
3.
- De actuele online status van de agenten, waarbij de status kan zijn : Available, Calling of Wrap Up. Wanneer een agent zijn status wijzigt in DND of Away dan wordt de agent hier niet meer getoond.
- Wanneer een agent in gesprek is wordt het nummer getoond en de lopende gesprekstijd. In de rij wordt het aantal cumulatieve beantwoorde gesprekken getoond van de periode dat het wallboard is geopend.
4.
- De maximale wachttijd van de afgelopen 30 minuten
- De maximale wachttijd
- Het totaal aantal gemiste oproepen van de gehele dag
- Het totaal aantal gemiste oproepen buiten de ingestelde SLA
5.
- Het aantal online agenten met de status Available, en de SLA worden hier weergegeven.
6.
- De actuele wachtrij tijd indien de wachttijd wordt overschreden dan kan dit worden gemarkeerd met rood. Bijvoorbeeld bij een wachttijd gelijk of van meer dan 2 minuten wordt dit rood. Dit kan op verzoek worden ingesteld.
7.
- Agent instelling in drie weergaves:
- Alfabetisch
- Rangschikking, agent met de meest beantwoorde oproepen bovenaan
- Status: Beschikbaar, ringing, ingesprek, weg, niet storen, wrapup