Gespreksinbraak kan worden gebruikt om mee te luisteren, in te fluisteren of in te breken op gesprekken. Deze functie kan worden gebruikt om gebruikers te coachen. Om deze functie te gebruiken dient de ACL Call Intrusion te worden ingeschakeld in jouw ACL Group. Jouw administrator kan je voorzien van informatie over je toegangsrechten of je toegang geven tot deze functie indien vereist
Hoe kan ik Gespreksinbraak gebruiken?
- Gespreksinbraak gebruiken op Wildix Hardware Telefoons
- Gespreksinbraak gebruiken op Collaboration (Essential of hoger vereist)
Gespreksinbraak gebruiken op Wildix Hardware Telefoons
De functie Gespreksinbraak can worden gebruikt op Wildix Hardware Telefoons via een Functie Code. De volgende functie codes kunnen worden gebeld waar XXX kan worden vervangen door het extensienummer waarop je wilt inbreken.
Functie | Functie Code |
Listen (Stille inbraak) | 86 of 86*XXX |
Whisper (Gedeeltelijke inbraak) | 87 of 87*XXX |
Barge (Conference inbraak) | 85 of 85*XXX |
Mijn scherm toont de foutmelding 'Temporary failure', wat doe ik verkeerd?
Je kunt Gespreksinbraak alleen gebruiken voor actieve gesprekken. Wanneer je Gespreksinbraak probeert te gebruiken op een extensie die geen gesprek actief heeft zal de foutmelding 'Temporary failure' tonen in het scherm.
Gespreksinbraak gebruiken op Collaboration
Open Collaboration en ga naar het scherm voor Collega's of Functietoetsen. Klik met de rechtermuisknop op een actief gesprek. Een menu zal verschijnen met de opties Listen, Whisper en Barge. Klik op de gewenste modus om de inbraak op het actieve gesprek te starten.
Het menu toont niet de opties Listen, Whisper en Barge, wat doe ik verkeerd?
Wanneer de opties voor Gespreksinbraak niet zichtbaar zijn kan dit worden veroorzaakt door twee redenen. Jouw account beschikt niet over de juiste autorisatie, of je probeert Gespreksinbraak te gebruiken op een account waar momenteel geen gesprek actief is.