This article is not available in your language. The original source language is shown below.
Vraag
Ik heb een headset aangesloten en ik zie een inkomend gesprek binnen komen maar ik hoor geen geluid in de headset?
Antwoord
Dit kan meerdere oorzaken hebben, de volgende stappen kun je doorlopen:
- Controleer in collaboration/settings/web Phone of daar het juiste audioapparaat is geselecteerd.
- Zie je hier niet jouw headset verschijnen, controleer dan of de headset goed is aangesloten op jouw computer/laptop
- Controleer de USB-aansluiting of probeer eventueel een andere USB-aansluiting
- Controleer met de Echo test of het geluid over de headset weer hersteld is
Los dit het probleem niet op, volg onderstaande stappen:
- Controleer of rechts naast het bel icoon web is geselecteerd, staat hier Any of No device selecteer dan web
- Controleer of de firewall de online verbinding (WebRTC) blokkeert, raadpleeg eventueel de ICT verantwoordelijke
Kan het probleem niet worden opgelost, chat met support of bel naar +31(0)40-4014000