Vraag
Ik ondervind problemen in Wildix Collaboration die te maken hebben met de pluscloud Support Enchangement (ondersteuningsknop en aanvullende documentatie). Wat zijn enkele basisstappen die ik kan volgen om dit probleem op te lossen?
Antwoord
Als je problemen ondervindt met de pluscloud Support Enchangement in jouw account, volg de onderstaande tips om de oorzaak te achterhalen en het probleem op te lossen.
-
Schakel de pluscloud Support Enchangement in jouw account uit door ?noapps toe te voegen in jouw Wildix Collaboration URL.
https://YOURSUBDOMAIN.wildixin.com/collaboration/?noapps
- Open Wildix Collaboration in een incognito of privébrowser en controleer of de problemen aanhouden. Als het probleem verdwijnt in de incognitomodus, wis het cachegeheugen en cookies van jouw browser.
Als geen van deze stappen je heeft geholpen het probleem op te lossen, neem dan contact op met pluscloud Support en neem de volgende informatie op in jouw verzoek:
- Informatie wanneer het probleem is begonnen, of het een periodiek probleem is en hoe lang het probleemloos werkte.
- Een HAR-bestand van het onverwachte gedrag.
- De stappen voor probleemoplossing die zijn uitgevoerd uit de bovenstaande lijst.